Joogakauppa Yogishop

Toimitusehdot ja maksutavat

Yogishopin toimitusehdot ja maksutavat:

Tilaus ja toimitusehdot
Tilaukset toimitetaan normaalisti ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpään postiin, josta voit noutaa ne saatuasi saapumisilmoituksen.

Toimitusaika
Kaikki verkkokaupassamme näkyvät tuotteet löytyvät varastostamme, jos tuote on tilapäisesti loppu, sen kohdalla ilmoitetaan poikkeava toimitusaika. Tilattujen tuotteiden normaali toimitusaika on n. 4 arkipäivää, valitusta toimitustavasta riippuen. Yogishop ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamasta viivästymisestä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tuotteiden hinnat
Tilatun tuotteen hinta on aina verkkokaupassa tilaushetkellä näkyvä hinta. Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina ja sisältävät arvonlisäveron 24%/10%

Toimitustapa ja toimituskulut Suomeen
Toimitustapamme on kirje ja postipaketti. Pakkaus ja toimituskulut määräytyvät paketin koon ja painon mukaan, ja lisätään automaattisesti tilauksen hintaan.

Vaihto- ja palautusehdot
Verkkokauppaostoissa asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, kaikista  tuotepalautuksista perimme 5€ käsittelykulun, 14 vrk peruutusoikeus ei koske palvelusopimuksia jotka on määritelty tietylle ajalle. Palvelusopimuken peruuttamisesta perimme myös 5€ käsittelykulun. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos tuote on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, ota yhteyttä p. 0400 1111 01 tai yogishop@yoganordic.fi

Lähetä vaihdettava tai palautettava tuote postitse. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi
• nimesi
• katuosoitteesi
• puhelinnumerosi
• sähköpostiosoitteesi
• pankkitilinumerosi
Tuotteiden vaihdot ja rahapalautukset käsittelemme asiakaspalautuksen saatuamme.

Palautusosoite:
Asiakaspalautus

Yoga Nordic Oy
c/o Nettivarasto
Tiilenpolttajankuja 6
01720 Vantaa


Maksuturva-palvelu

Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle, jossa voit maksaa tilauksesi haluamallasi maksutavalla verkkopankissa tai luottokortilla. Sinulla on aina mahdollisuus tarkistaa vastaanottamasi tilaus ennen kuin varat siirretään myyjälle. Palvelu on sinulle ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä. Maksusuoritukset säilytetään turvallisesti erillisillä asiakasvaratileillä suomalaissa pankeissa kunnes ne tilitetään myyjälle. Asiakasvarat ovat erillään Suomen Maksuturva Oy:n omista varoista ja niitä voidaan siirtää ainoastaan myyjälle tai takaisin ostajalle.

Maksuturva – maksut verkkopankkitunnuksilla
Käytössäsi ovat seuraavien pankkien verkkomaksupainikkeet:
Nordea
Osuuspankki
Paikallisosuuspankki
Sampo Pankki
Tapiola
S-Pankki
Ålandsbanken
Aktia
Säästöpankki
Handelsbanken

Maksuturva – maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Yoga Nordic Webshop toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Maksuturva Oy.

Suomen Maksuturva Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Maksuturva Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Maksuturva Oy on myös maksun saaja.

Maksuturva toimii näin:
1. Valikoi verkkokaupassa haluamasi tuotteet. Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle.
2. Maksa tilauksesi verkkopankissa tai luottokortilla.
3. Maksuturva ilmoittaa maksusta myyjälle, joka toimittaa tilauksesi. Voit seurata kirjatun lähetyksen kulkua Maksuturvan kotisivuilla tai klikkaamalla vahvistussähköpostissa olevaa linkkiä.
4. Kun olet vastaanottanut ja tarkistanut tilauksesi, Maksuturva tilittää maksun myyjälle automaattisesti. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, tee peruutus Maksuturvalle ja saat rahasi täysimääräisenä takaisin.
Jos vastaanottamasi tilaus on kunnossa, sinun ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Maksuturvalle.
Maksuturva informoi ja opastaa sinua sähköpostitse toimituksen aikana:
1. Maksun jälkeen Maksuturva toimittaa sinulle vahvistuksen maksutoimeksiannosta, joka sisältää myös linkin tilauksen seuranta- sekä peruutustoimeksiantosivulle.
2. Mikäli toimitustapana on kirjattu lähetys esim. Itellan pakettitoimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin sinulle saatuaan tiedon toimituksen vastaanotosta kuljetusyritykseltä. Tässä tapauksessa sinulla on vastaanoton jälkeinen päivä aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.
3. Mikäli toimitustapana on kirjaamaton kirje, nouto tai myyjän oma toimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin, kun myyjä kuitannut Maksuturvalle toimituksen lähetyksi tai perille menneeksi. Tässä tapauksessa sinulla on viisi (5) päivää aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.

Laskulla tai erämaksulla ostaminen

Maksuturva Lasku- ja erämaksupalvelu mahdollistaa sinulle turvallisen ja joustavan vaihtoehdon ostostesi rahoittamiseen yhdessä tai useammassa erässä. Lasku- ja erämaksupalvelun luotonantajana toimii Lindorff Invest Oy.

Voit valita maksutavaksi
-laskun, kun ostoksesi arvo ylittää 20 euroa tai
-erämaksun, kun ostoksesi arvo ylittää 30 euroa

ja on enintään 2 000 euroa. Maksutapa edellyttää suomalaista henkilötunnusta, vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa ja 20 vuoden ikää. Maksutapa on käytössä vain yksityishenkilöille. Oma luottokielto tai salatut tiedot estävät maksutavan käytön.

Laskulla ostaminen onnistuu pelkän henkilötunnuksen avulla. Mikäli haluat toimituksen muuhun kuin kotiosoitteeseesi, sinua pyydetään tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi pankin TUPAS-palvelussa: Tällöin voit hyödyntää vapaasti valittavaa toimitusosoitetta, oli se sitten pakettiautomaatti, kesämökki tai työpaikkasi. Luottotietosi tarkistetaan luottotietoyhtiöltä ja sen perusteella tehdään reaaliaikainen luottopäätös. Luottopäätöksen ja tarkistukset toteuttaa Lindorff Oy, eivätkä tiedot tallennu myyjän asiakastietorekisteriin.

Hyväksytyn luottopäätöksen ja ostotapahtuman jälkeen saat laskun toiveesi mukaisesti joko sähköpostitse tai paperilaskuna. Huomioithan, että lasku toimitetaan aikaisintaan n. kahden viikon kuluttua tilauksen toimittamisesta. Näin siksi, että saat aina ajantasaisen laskun, jossa on huomioitu myös mahdolliset palautukset. Lisätietoja mahdollisesta kielteisestä luottopäätöksestä voit tarvittaessa tiedustella Lindorffin asiakaspalvelusta.

Valitessasi laskuvaihtoehdon, saat ostoksellesi aina 14 päivää korotonta maksuaikaa. Jos päätät maksaa ostoksesi erissä, voit valita annetuista vaihtoehdoista sinulle parhaiten sopivan maksuaikataulun joko suoraan verkko-ostosta tehdessäsi tai jälkikäteen laskun saatuasi. Luottosopimus Lindorff Invest Oy:n kanssa astuu voimaan maksettuasi ensimmäisen kuukausierän laskun eräpäivään mennessä. Hyödynnettävissäsi on ostoksen summasta riippuen vaihtoehtoja 3 – 24 erän välillä.

Maksuerät laskutetaan kuukausittain. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja erämaksun korko 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 € luotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 23,1 %. Palvelu ei sido sinua pysyvään luottosuhteeseen. Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaisen kulut ja korot. Eräpäivän siirrot yleisten luottoehtojen mukaisesti.

Voit tutustua
–lasku- ja erämaksupalvelun yleisiin luottoehtoihin ja
–vakiomuotoiseen eurooppalaiseen kuluttajatieto –lomakkeeseen
ja tallentaa ne itsellesi oston varmennuksen yhteydessä.

Palautusten käsittely
Mikäli palautat tuotteita, Lindorff hyvittää avointa luottoa automaattisesti saatuaan tiedon Maksuturvalta hyväksytystä palautuksesta. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun.

Sähköpostitse: eramaksu@lindorff.fi, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus
Postitse: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku tai

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyen
Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 (hinta: normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu)
Sähköposti: eramaksu@lindorff.fi

Yhteystiedot:
Suomen Maksuturva Oy

y-tunnus: 2121703-0

Keilaranta 5

02150 Espoo

Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00 

Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Ostoskorisi on tyhjä